01-07-2017 Het jaarlijkse Stichting Allerliefst Golfevenement

Lieve (golf) vrienden van Stichting Allerliefst!

De 3de editie alweer van het Stichting Allerliefst Golfevenement is aanstaande. Dit maal niet vanuit Zoetermeer, maar Zeegersloot in Alphen aan den Rijn! 01-07-2017 is de ontvangst om 13:30 in het clubhuis van Zeegersloot met een lekker kopje koffie of thee.

De ontvangst en organisatie is dit keer weer in veilige en prachtig gelakte handen van Samira en Esther van MPN. Om 14:30 ongeveer starten we met de Clinic of 9-hols parkbaan. U kunt dus kiezen, bent u een beginner in de golfsport dan adviseren we om aan de clinic mee te doen. 2,5 uur lang krijgt u les van Golfpro's die u de basis bijbrengt van de golfsport. Op het zelfde moment gaan de 9-hols gladiatoren van start voor de hoofdprijs! Tijdens de clinic zijn er ook diverse uitdagingen! Good luck!!

Rond 16:30 is het borreltijd en worden er hapjes rondgebracht. Wij zijn weer benieuwd naar alle verhalen en scores!

Om 17:15 is de prijsuitreiking en worden de winnaars bekend gemaakt.

Na de polonaise is het tijd voor de BBQ!

(Klik op de folder om naar het Facebook evenement te gaan en jezelf aan te melden)
(Wil je gegarandeerd zijn van een ticket klik dan hier)

Tot 01-07-2017!

Liefs, Samira, Isi, Remy Esther en Frank

ANBI

Stichting Allerliefst is altijd opzoek naar sponsoren, vrijwilligers en donateurs. Om als Stichting zelf ook mee te gaan in de toekomst zijn bepaalde veranderingen in de organisatie noodzakelijk. Zo is eind december 2014 een officieel bestuur(mede verantwoordelijke) samengesteld. Frank Reinhardt is voorzitter en is verantwoordelijk voor het bewaken van het Stichtingsbeleid, nieuwe bedrijven werven die de stichting op welke manier dan ook aan de stichting willen binden en verantwoordelijk voor het logistieke planning binnen de stichting. Remy Rozendaal is Penningmeester en is verantwoordelijk voor de kas, jaarrekeningen en facturatie. Daarnaast is Remy altijd opzoek naar samenwerking tussen bedrijven en instanties. En Remy is de "spin in het web" van netwerkend Nederland. Isi Kokke is secretaris en ook lid van een bestuur dat zorgt voor de correspondentie en de verslagen van vergaderingen. Isi is altijd opzoek naar nieuwe evenementen t.b.v. de stichting en de aangesloten bedrijven.

ANBI Algemeen Nut Beogende Instelling. Een instelling kan alleen een ANBI zijn, als ze zich voor minstens 90% inzet voor het algemeen nut. Daarnaast ontvangen de Bestuursleden op geen enkele wijze bezoldiging (inkomsten, vergoeding) voor hun werkzaamheden binnen de stichting. Stichting Allerliefst staat voor het gezin in Nederland. Ieder kind in Nederland verdient een goed start, hier maken wij ons hard voor!

MPN en Stiching Allerliefst

"MPN gelooft in de kracht van netwerken" Daarom heeft MPN (MeerPuurNetwerken) gekozen voor Stichting Allerliefst als goede doel.

Ze gelooft net als Allerliefst in de kracht van elkaar helpen, mensen met elkaar in contact brengen met als centraal doel, allemaal beter worden. Daarom organiseert MPN en Allerliefst samen op 13 juni 2015 een golfclinic en aansluitend een netwerkborrel. Tussen 14:00 - 16:00 is de golfclinic(let op! nog een aantal plaatsen beschikbaar) na 16:00 gaat de borrel van start. Aanmelden? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Kosten Clinic €15,- per persoon en borrel €10,- per persoon incl. 2 consumpties. De volledige opbrengst van de clinic is voor Stichting Allerliefst!!

Geld doneren is vanaf nu mogelijk!

Binnenkort kunt u op onze pagina gemakkelijk, veilig & snel geld doneren aan Stichting Allerliefst.

Wilt u toch nu al geld doneren? Dat kan naar rekeningnummer(IBAN): NL71INGB0006714731 t.a.v. Stichting Allerliefst. Bedankt voor uw bijdrage!

Geen eigen bijdrage kraamzorg

Kraamzorg wordt uit het basispakket van de zorgverzekering vergoed, namelijk minimaal 24 uur en maximaal 80 uur, verdeeld over uiterlijk tien dagen. Hierbij moet geteld worden vanaf de dag van de bevalling. Kraamzorg is verkrijgbaar na iedere bevalling, maar de plaats van bevalling is van invloed op het aantal dagen dat er maximaal kraamzorg gegeven kan worden. Zo worden de dagen in het ziekenhuis of geboortecentrum  in mindering gebracht op het maximaal aantal uren kraamzorg. De zorgverzekeraar kan in de polisvoorwaarden hebben bepaald dat het aantal uren kraamzorg wordt vastgesteld op basis van het Landelijk Indicatieprotocol Kraamzorg (LIK).

Voor kraamzorg die je thuis ontvangt, geldt geen eigen risico, maar wel een wettelijke eigen bijdrage van 4,15 euro per uur. Als je in het ziekenhuis bevalt (zonder medische indicatie) betaal je 316,87 (2015) euro aan eigen bijdrage voor de poliklinische bevalling. Daarnaast betaal je 33 euro per dag aan eigen bijdrage voor de kraamzorg die je na de bevalling ontvangt. De eigen bijdrage voor de ziekenhuisbevalling vervalt als er sprake is van een medische indicatie(Bron: Zorgwijzer.nl)

In samenwerking met Allerliefst Kraamzorg is er in overleg mogelijk om kraamzorg te leveren zonder eigen bijdrage. Gezinnen die onder Stichting Allerliefst vallen kunnen hier in overleg gebruik van maken. Neem contact op met ons en vraag naar de mogelijkheden en voorwaarden.

Verhuizing Stichting Allerliefst in volle gang

Hieronder een klein overzicht van de verhuizing van Stichting Allerliefst. Eind december openen wij de deuren.

Oud adres:

Stichting Allerliefst
Europaweg 1512711 ER Zoetermeer

Nieuw adres:

Stichting Allerliefst
Chroomstraat 10b
2718 RR Zoetermeer

Met Spoed HULP gevraagd!

'Stichting Allerliefst is opzoek naar een bedrijf/bedrijven die een bedrijfswagen (bus) ter beschikking stelt'

Door grote toenemende vraag naar hulp in en door het land heen zijn wij genoodzaakt om een bedrijfwagenbus aan te schaffen. Nu is het geval dat we rijden in de personenauto's van de vrijwilligers, wat hoge kosten met zich meebrengt. Bovendien kunnen we op dit moment niet iedereen helpen, omdat we regelmatig grotere objecten (bedjes, commodes ed.) niet kunnen vervoeren. Helaas is ons saldo niet toereikend genoeg om de bus aan te schaffen of te leasen.

Wie wil ons helpen?

Onze tegenprestatie is:

• Een vermelding van uw bedrijf/bedrijven op onze website met logo en link naar de website.
  • Plaatsing van uw logo in de hoofdbanner van onze homepage.
  • Bestickering van de bus met uw bedrijfslogo/huisstijl.
  • Als de bedrijfswagen niet onderweg is staat hij geparkeerd(privé) op een A1 zichtlocatie in het Stadshart, Zoetermeer.

Natuurlijk wordt er een overeenkomst opgesteld door Stichting Allerliefst en het betreffende bedrijf, zodat de kosten voor het bedrijf opgevoerd kunnen worden naar de belastingdienst.

Interesse gewekt?

Bel voor meer informatie naar:

Frank Reinhardt, secretaris

Hulp nodig?

Onze nieuwe aanmeld formulier is inmiddels in werking. Druk op de link Hulp nodig? in de menubalk, vulje gegevens in en wij nemen contact op met jou.

Heb je spullen nodig zoals, kleertjes, luiers, kinderwagen, speelgoed ed. Schroom niet en vul hetaanmeld formulier in en wij nemen contact met jou op.

Help je ook mee aan een geslaagd Sinterklaasfeest?

In samenwerking met Allerliefst Zorg, Kraamzorg & Babyconsulent, Allcura Thuiszorg & 24People Zoetermeer organiseren wij een inzameldag voor speelgoed en andere cadeaus.(lees voor meer detail de folder hieronder)

Deze dag is bedoeld voor gezinnen die wat extra hulp kunnen gebruiken met pakjesavond.

Al jullie hulp is welkom! Print b.v. de flyer uit en deel deze met vrienden, vereniging en/of de lokale supermarkt.

Dank jullie wel voor jullie hulp!

Artikel uit het Ad

Sponsor worden?

We zijn gestart!

“Een goede start voor alle baby’s in Nederland.” Dát is waar Allerliefst in gelooft.