Activiteitenverslag 2017

Activiteitenverslag

In het afgelopen jaar zijn wij als stichting betrokken geweest bij een drietal evenementen, waarmee we financiële middelen hebben opgehaald en meer bekendheid hebben verkregen voor onze stichting.

Wij zijn begin dit jaar door het Lente Diner van Floravontuur Zoetermeer aangemerkt als het goede doel van 2017. Dat betekent dat de opbrengst van de lotenverkoop op dit evenement ten goede komt van onze stichting. We hebben dit evenement gebruikt om de BbyBox onder de aandacht te brengen. Bij het Lentediner waren meer dan 200 gasten aanwezig en hebben wij € 4.500 opgehaald ten behoeve van de BbyBox.

Op 1 juli 2017 heeft ons jaarlijkse golfevenement plaatsgevonden. Op deze dag hebben meer dan 20 deelnemers een mooie sportieve dag beleefd op Golfbaan Zeegersloot. De dag sloten wij af met een gezellige BBQ. De feedback van onze deelnemers was duidelijk: geslaagd en volgend jaar weer! Voor ons was het fijn dat we bijna een hele nieuwe groep mensen hadden ten opzichte van de vorige twee edities. Volgens jaar verwachten we dan ook een veel hogere opkomst.

In augustus hebben we het Classics Tennis Toernooi op TV Buytenwegh gesponsord. Naast naamsbekendheid bij alle deelnemers hebben we hiermee circa € 500 aan donaties opgehaald. Het was een geslaagd toernooi en we gaan met de organisatie praten over de sponsoring voor volgend jaar.

Naast deze sponsorevenementen zijn wij het gehele jaar bezig geweest met de realisatie/ontwikkeling van de BbyBox. Een Box met allerlei spullen die nodig zijn voor de verzorging van een pasgeboren baby. Deze Box kan tevens als wiegje dienen. We willen deze Box gaan verkopen en met de opbrengst van de verkochte BbyBoxen geven we ook Boxen weg aan gezinnen die het nodig hebben.